Εξυπηρέτηση Πελατών

4.1.2

Η Νέα Οδός, έχει ως βασική της προτεραιότητα την ασφάλεια των χρηστών του αυτοκινητοδρόμου. Παράλληλα, όμως, κύριο μέλημά μας, είναι να νιώθει κάθε χρήστης ότι είμαστε ο καλύτερος δυνατός συνταξιδιώτης.

Σε αυτό το πλαίσιο, έχουμε σχεδιάσει και προσφέρουμε μια σειρά υπηρεσιών, όπως Τηλεφωνική Εξυπηρέτηση και Σημείο Εξυπηρέτησης Πελατών, αυτοματοποιημένους τρόπους πληρωμής διοδίων τελών, Σταθμούς Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών, χώρους προσωρινής στάθμευσης (parking) κ.α.

Παράλληλα όμως, φιλοδοξούμε να βελτιώνουμε διαρκώς τις υπηρεσίες μας και να βρισκόμαστε σε συνεχή επαφή με όλους τους χρήστες. Προς αυτή την κατεύθυνση, αναπροσαρμόζουμε και αξιολογούμε τις διαδικασίες μας, συγκεντρώνουμε και αναλύουμε κάθε σχόλιο ή πρόταση και με ετήσιες έρευνες γνώμης συλλέγουμε κρίσιμες πληροφορίες σχετικά με την ικανοποίηση των χρηστών μας.

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας για το 2014, άνω του 90% των ερωτηθέντων οδηγών διατηρεί θετική γνώμη (πολύ & αρκετά ικανοποιημένοι) για το σύνολο του προσωπικού μας και τις επιμέρους υπηρεσίες που προσφέρουμε.

infographic-3